сряда, 16 ноември 2011 г.

Майли и Деми-борба с хейтърите в туитър ♥

Когато става въпрос за последните забележки, направени за теглото на Майли Сайръс, тя е луда като ада и не иска да го издържа повече.

18-годишната актриса, започна да се нахвърля на Туитър в края на миналата седмица, за да се коментира всички подли критики и те могат да имат отрицателно въздействие.

"Като кажете на момичета като мен дебели, така им могат да станат много проблеми!, туитна Майли в петък, заедно със снимка на жена, която ясно се вижда, че страда от хранително разстройство. "Аз обичам себе си и нетрубва да седите на вашия компютър, за да наранявате другите!"
 

Майли продължава да публикувате снимка на Мерилин Монро, която включва следния надпис: "Доказателство, че може да бъде обожаван от хиляди мъже, дори когато бедрата докосват"
 

Кой показа подкрепата си на Майли?о Никой друг от колегите бивш Дисни звезда Деми Ловато, който със сигурност не е непознат за този въпрос на ръка.

"Амин" tweeted Деми, добавяйки: "@ MileyCyrus Бога, аз те обичам. Така ли!! И всеки, който нарича вас, които идват. "

Естествено, Майли оцени милите думи, отговаряне на Деми с няколко страстни тези на собствените си.

"Аз ще унищожи някой, някога ви призовава F дума", пише тя. "Вие имате много секси тяло! Аз го обичам! "

Майли по-късно приключи си тирада с думите: "Аз не искам да бъдат оформени като момиче, I LOVE се оформя като жена, и повярвайте ми дами твоят човек не ще ум или"

Няма коментари:

Публикуване на коментар